michal: Já jsem si nejdříve našel ten článek na F1sport a potom přečetl tady ten Tvůj. A musím říct že s tím článkem souhlasím. Pravidla by skutečně měla být jasně daná, bez možnosti dvojího výkladu, ale hlavně bez rozdílného rozhodování komisařů. Loňská sezona toho byla plná a ty incidenty si všichni pamatujeme. Takže pokud budou pravidla jednoduší ale jasněji vymezená bude to dobře.
Modré vlajky bych ale v žádném případě nerušil, ty prostě k tomu sportu patří. Stejně jako to že pomalejší jezdci mají uhnout. A pokud jde o ty stížnosti do rádia. Tam je to jak sama píšeš dáno charakterem konkrétního jezdce. Já nepopírám, že to může mít rušivý vliv. Jenže, kdyby si stěžovat nemohli, bylo by v rádiu ticho. Už takhle je dost omezené. Je to ještě otázka k diskusi.
Po loňské sezoně, podle mě Vettel žádný vliv nemá. Tady s Warwickem nesouhlasím. A vůbec o Whitingovi tady nechci mluvit. Po té loňské sezoně je u mě na čele černé listiny. Nemůžu mu tu podjatost sice dokázat, ale ta rozhodnutí ředitelství závodu, prostě nebyla vyvážená.
A na závěr: Jupíííííí konečně nový článek. *smich* *ua*
nickyhayden: Aby se z téhle snahy nakonec nestalo to, že se posílí práva slabších jezdců, ale špičce zůstanou ty "vyhádané", o kterých Warwick mluví, a bude z toho zase kočkopes, kterého budou fanoušci nenávidět. Nebylo by to nic překvapivého.:D Nehledě na to, že minulá sezóna ukázala, že pokud to má jezdec dostatečně na salámu, tak jsou pravidla naprosto bezzubá. Proto mi přijde jejich zjednodušení a vyjasnění jako dobrý nápad, jen bohužel na dobré nápady už přestávám trochu věřit.