michal: Já jsem si nejdříve našel ten článek na F1sport a potom přečetl tady ten Tvůj. A musím říct že s tím článkem souhlasím. Pravidla by skutečně měla být jasně daná, bez možnosti dvojího výkladu, ale hlavně bez rozdílného rozhodování komisařů. Loňská sezona toho byla plná a ty incidenty si všichni pamatujeme. Takže pokud budou pravidla jednoduší ale jasněji vymezená bude to dobře.
Modré vlajky bych ale v žádném případě nerušil, ty prostě k tomu sportu patří. Stejně jako to že pomalejší jezdci mají uhnout. A pokud jde o ty stížnosti do rádia. Tam je to jak sama píšeš dáno charakterem konkrétního jezdce. Já nepopírám, že to může mít rušivý vliv. Jenže, kdyby si stěžovat nemohli, bylo by v rádiu ticho. Už takhle je dost omezené. Je to ještě otázka k diskusi.
Po loňské sezoně, podle mě Vettel žádný vliv nemá. Tady s Warwickem nesouhlasím. A vůbec o Whitingovi tady nechci mluvit. Po té loňské sezoně je u mě na čele černé listiny. Nemůžu mu tu podjatost sice dokázat, ale ta rozhodnutí ředitelství závodu, prostě nebyla vyvážená.
A na závěr: Jupíííííí konečně nový článek.

nickyhayden: Aby se z téhle snahy nakonec nestalo to, že se posílí práva slabších jezdců, ale špičce zůstanou ty "vyhádané", o kterých Warwick mluví, a bude z toho zase kočkopes, kterého budou fanoušci nenávidět. Nebylo by to nic překvapivého.
Nehledě na to, že minulá sezóna ukázala, že pokud to má jezdec dostatečně na salámu, tak jsou pravidla naprosto bezzubá. Proto mi přijde jejich zjednodušení a vyjasnění jako dobrý nápad, jen bohužel na dobré nápady už přestávám trochu věřit.