Komentář, na který odpovídáte

24. 03. 2013 - 12:40
 

michal - ferrari: S tím Fernandem, tam měli zasáhnout inženýři a poslat ho do těch boxů, i s dvěma zastávkami by se při problémech dalších týmů dal nějaký ten bod urvat. Mám osobně pocit že doufali že to křídlo se utrhne směrem pryč od vozu, a nikoli přímo pod něj jak tomu bylo ve skutečnosti. Bohužel, musíme si z toho vzít ponaučení pro příště, ale je to chyba týmu (i když chtělo by to přepis radiové komunikace) aby v tom bylo jasno. Být na místě technického ředitele u force indie tak už mám v ruce stopky a mechanici pilně trénují, pořád dokola z garíže ven, na místa, a zase zpět. A zajímá mě co měli s těmi pistolemui na matice u kol. Takhle to občas dopadá, když dáte jezdcům volnost, neříkám že to co v minulosti předvádělo Ferrari bylo fair (Rubens by mohl vyprávět). Ale tými měli už před startem sezony vedět jak to bude, buď 1 a 2 nebo dělejte si co chcete pokud se nesetřelíte a poslední tři závody bude 1 ten kdo bude mít víc bodů. Zrovna u redbullu je stejně jasné že v minimálně zákulisí je jednička vettel, a u mercedesu no tam to mohli nechat otevřené, jenže jenže hamilton byl přestupová bomba kdežto rosberg je prostě v týmu.

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Jak týmy posraly, co mohly