michal- ferrari: Na tohle téma už jsem, se vyjádřil několikrát. Všechno bylo v roce 2002 tak fajn, ale bohužel pak se Max Mosley zbláznil, a Todt v tom bláznovství nepochopitelně pokračoval (snad nám jednou Montezemolo řekne za jakých okolností Todt odcházel od Ferrari). Takže pro mě se začnou věci hýbat pozitivně teprve až Todt, a Ecclestone ztratí své pozice a nebudou mít na F1 vliv. Pak snad převezmou vládu týmy v čele s Ferrari, a vše se vratí tak jak bylo.
Ta velmi citlivá otázka pěněz, která zde byla nastíněna, je pravdivá, proč má Ferrari být poškozováno jen kvůli tomu, že Marusia a Caterham nemají peníze na testy. To je jich problém, já také nemám v žádné serii svůj závodní tým, a nechodím kvůli tomu brečet na AČR. A na druhé straně, pokud by měl kdokoliv z nás možnost vidět ta čísla která jednotlivé týmy utratily za CFD, a výkonější aerodynamické tunely, tak by mi musel dát za pravdu. Nemožnost testovat, znamení nemožnost vyvíjet vůz.
Argument, že si v F1 úspěchy můžete koupit, není pravdivý. Bežte se zeptat k Hondě, a k Toyotě, ať Vám řeknou na kolik je například vyšlo i jen umístění na stupních vítězů. Mít peníze na testy je fajn, ale úspěch Vám to nezaručí. A tyto dva příklady jasně dokladájí celou absurdnost současného systému. F1 je drahá, hodně drahá, ale tak to má být, každý má mít možnost se svobodně rozhodnout kolik a za co své peníze utratí.