27. červenec 2013 v 22.50 | rubrika: Křeslo pro hosta
Michal je v posílání příspěvků stejně aktivní, jako v psaní komentářů - bohužel já už nejsem tolik aktivní v jejich zveřejňování.:D Takže i když pokračování úvahy nad směřováním F1 je už pěkně vousaté, dostávám se k jeho zveřejnění teprve teď. Je to kratší komentář, a jako tradičně náležitě ferraristický.:)) Tak příjemné počtení.;)
Jean Todt v čele FIA Upřímně čekal jsem od něj mnohem víc než to, že bude slepě pokračovat v nastoleném trendu, a schovávat se za všechna ty prohlášení o omezení výdajů apod. Když se Max Mosley ke konci svého volebního období zbláznil (dřív jsem ho měl rád), byl jsem rád, že ho nahradí právě Todt, ale velmi mě zklamal. Najednou jako by to byl úplně jiný člověk, jako by zapoměl čeho všeho dosáhl u Ferrari. Nikdy jsem nepochopil proč, když k tomu má pravomoc, nevrátil předpisy zpátky do roku 2002. Pneumatiky Pirelli Nebudu zastírat, že pro mě coby ferraristu existuje jen jedna pneumatikářská firma, a to Bridgestone. A taky myslím, že společnosti Pirelli by měli sebrat italské občanství. Protože to, co tato firma vyrábí, je obyčejný šunt. I guma kterou si koupíte v papírnictví vydrží víc, než jejich střední směs. Je sice možné, že to dělají na příkaz mocného pana Ecclestonea, ale doufal jsem, že budou mít svou hrdost, že než vyrábět takto nekvalitní produkty, to radši že světa F1 odejdou. Kdyby alespoň týmy nechtěly na těch pneumatikách závodit, a oháněly se třeba strachem o bezpečnost jezdců, dalo by se něco změnit. Ale bohužel ta jejich nejednotnost (viz. první díl)...
|
přečteno: 32x | komentáře (1)
|
3. duben 2013 v 21.27 | rubrika: Křeslo pro hosta
Rubrika "křeslo pro hosta" má první příspěvek, jak jsem slibovala. Michal mi poslal ještě další dva, ty se tu také časem objeví, ale nebude to nijakou závratnou rychlostí, přeci jen bych mezi ně ráda vecpala několik svých článků.:)) Jako první ke zveřejnění jsem vybrala příspěvek, ve kterém Michal shrnuje změny, které se mu v F1 nelíbí, a já sama za sebe musím říct, že se s podstatnou částí vyslovených názorů ztotožňuju. A sama za sebe bych přidala ještě třeba zrušení monzunových pneumatik, ale tohle téma si schovávám do toho slibovaného a stále neuskutečněného článku o strachu pořadatelů i jezdců z každé kapky vody na trati. Přeju příjemné čtení a doufám v aspoň pár komentářů, ať se nám ta nová rubrika pěkně rozjede.;) Možná pamatujete tu dobu, kdy vozy F1 vypadaly jako formule, kdy se v Monze překonávaly rychlostní rekordy, kdy si mohl každý fanoušek zahrát na závodního inženýra a spočítat si, kolik který jezdec dostal paliva, a kdy zajede do boxů, kdy Luca Badoer kroužil nekonečná kola ve Fioranu a kdy vyhrávalo Ferrari. |
přečteno: 33x | komentáře (3)
|