Komentář, na který odpovídáte

29. 06. 2013 - 17:51
 

michal - ferrari: Skvělý článek. K té bezpečnosti či nebezpečnosti Formule 1, je pravda že různá zlepšení typu HANS, větší tuhost karoserie a podobně se udělaly a jelikož (díky bohu) zatím nikdo neumřel tak plní svůj účel. Já osobně jsem pro zvyšování bezpečnosti ale ne za cenu že jinde něco uberete, například snížením výkonu motorů aby vozy jezdily pomaleji. Ostatně dva poslední případy smrti a vážného zranění (Senna, Felipe) nevznikly kvůli příliš velké rychlosti vozu. Potom je tu otázka otevřených případně zavřených kokpitů. To je těžké, protože historicky byly otevřeny všechny vozy až postupem času zůstaly otevřeny jen formulové vozy. A vůz formule s uzavřeným kokpitem no asi už by to nebylo ono. Nikdy nemůžete snížit riziko na nulovou úroveň, pořád bude existovat jistá matematická šance že při sledu několika po sobě jdoucích nešťastných událostí někdo přijde o život a obvykle to přijde z úplně jiného směru než se všeobecně očekává. Na druhou stranu piloti to vědí, možná že to při rozhovoru s novináři nikdy neřeknou nahlas, ale kdesi vzadu v hlavě vědí že je tu riziko, jen na něj nemyslí. Stejně jako vy nemyslíte na to že můžete zemřít v metru po cestě do školy jen kvůli tomu že tam teroristé odpálí nálož.

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.